بازی های کامپیوتری
 
 
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

رمز جنگهاي صليبي1

  براي ساكر۴

غذاي بينهايت:W

گوشت:A

سيب:S

گرز:L

خفتان:X

شمشير:Z

سپر:C

پول:V

نيزه:J

كمان:G

كمان صليبي:H

پنير:P

گندم:I

سنگ:T

چوب:E



دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

دانلود بازی جنرال 5 ایران

دانلود رایگان بازیهای شیئ مخفی


کم تر کسی هست که بازی جنرال رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در 5 سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

دانلود رایگان بازی كامپيوتري استراتژيك Command Conquer 4: Tiberian Twilight

 

11jx5s4_resize.jpg
یکی از زیباترین بازی استرتژیک چند سال اخیر در انتظار شماست.
داستان Command & Conquer 4: Tiberian Twilight در سال 2062( تقریبا 15 سال بعد از اتفاقات نسخه سوم بازی یعنی Command & Conquer 3  ) آغاز می شود.دنیا در حال نابود شدن است ،ارتش اسکرین بسیار از شهرهای بزرگ و مهم را از بین برده است،نیروهای کمی در سطح دنیا باقی مانده اند از قبیل Brother Hood of Nod و GDI صلحی موقت و شکننده را برقرار کرده اما همچنان در آستانه در گیری هستند و نسل بشر در آستانه انقراض قرار گرفته است،رشد و تکامل تایبیریوم به اوج خود رسیده و در حال بلعیدن دنیاست.دنیا به ویرانه ای تاریک و وحشت انگیز تبدیل شده که امیدی به نجاتش نمانده و سرانجام  Tiberian Twilight فرا ریده تا دنیا را از چنگ مهاجان در بیاورد و اینجاست که شخصیت اصلی بازی در تمام سری ها دوباره ظهور می کند.بله درست شنیدید کین متفکر بزرگ دوباره بازگشته تا باز هم بازیبازان را مهو قابلیت ها و توانایی های خود کند.کین دوباره بازگشته تا بار دیگر رهبری نیروهای Nod را برعهده بگیرد.همان طور که اعلام شده است بالاخره معلوم خواهد شد سرنوشت کین و افکارش چه خواهد شد و. آیا باز هم در انجام ماموریت هایش موفق می وشد یا نه؟ کمی به ظاهر کین توجه کنید ببینید چه ظرافتی در طراحی آن صورت گرفته.صورتی خشن با سری بدون مو و لباس های خاصی که همیشه به تن دارد و آن نکاه متفکرانه که در تمام سری ها از آن دیدیم همه این ها عواملی است که می تواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود بکشاند.نسخه چهارم بازی به بازار آمده است و باید دیگر با کین خداحافظی کرد چون این نسخه آخرین شماره این سری بسیار جذاب و پرطرفدار محسوب می شود و دیگر داستانی وجود ندارد که سازندگان به بهانه آن بتوانند باز هم بازی را کش بدهند و قول داده اند که پایانی شایسته و در خور این سری ارائه بدهند.
برای دیدن ویژگی ها و عکس های زیبا بازی که طرفداران استرتژیک را کامل محو خود می کند به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3

 دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3


دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileSonic,RapidShare
Command and Conquer 3: Tiberium Wars
+
Command and Conquer 3: Kane's Wrath
+
کرک جداگانه

پلتفورم :  pc

ژانر: استراتژی
تاریخ انتشار جهانی : 2007-2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2007-2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2007-2008
نوع  فایل : ریپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc
مد بازی :
حمایت توسط : EA Los Angeles
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

بازی فوق العاده محبوب جنرال ۱و۲ – {GENERALS 1 & 2} به صورت یکجا برای کامپیوتر+ حجم فوق العاده کم (۳۸۰ MB) + کاملا کرک شده + راهنمای اجرا 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

توضیحات بازی: کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.
 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme با حجم کم برای PC

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme با حجم کم برای PC

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme نسخه کم حجم و فشرده شده

 

بازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی Stronghold Crusader Extreme , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD  و Stronghold Crusader HD

با کرک TinyISO


2 نسخه ی جدید از سری بازی Stronghold که برای اولین بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند. همان طور که میدانید بازی جنگ های صلیبی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد. بازی Stronghold شامل ۲۱ مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.

مراحلی نظیر شکستن محاصره ها ، به اسارت درآوردن سربازان دشمن و بیگاری کشیدن از آنها برای استخراج طلای بیشتر و در نتیجه پول بیشتر برای خرید وسایل جنگی و همچنین جلوگیری از هجوم دشمنان.اینبار این سری بازی جنگ های صلیبی را با گرافیک بسیار قابل توجه و به صورت HD تجربه خواهید کرد که خود به تنها بر جزابیت این بازی بسیار افزوده است. هم اکنون می توانید بازی جنگ های صلیبی یا بازی Stronghold را از یاس دانلود دریافت فرمایید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

دانلود بازی Stronghold 3 نسخه کم حجم برای PC

دانلود بازی Stronghold 3 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

دانلود بازی جنگهای صلیبی ۳ نسخه کم حجم و فشرده شده

 

آماده ی یک نبرد تمام عیار باشید ، نیروهای خود را تجهیز کنید و ابزار نظامی را آماده کنید و شاهد یک جنگ تمام عیار در بازی Stronghold 3 باشید . بازی جنگهای صلیبی ، بازی نیست که کسی آن را تجربه و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد . بازی Stronghold 3 یک بازی استراتژیک  فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که توسط کمپانی معتبر FireFly Studios تولید شده است و یکی از پرفروش ترین بازی های سبک استراتژیک در سراسر جهان می باشد .



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های کامپیوتری و آدرس geme1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 242562
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1